tag:blogger.com,1999:blog-26100584166554133072024-02-07T01:18:04.973-08:00කතන්දර බ්ලොග් එක ගැන දැන්වීම්!කතන්දරකාරයා ලියන කතන්දර බ්ලොග් එකේ කතන්දර කියවන්න මෙතනිනුත් යන්න පුළුවනි.කතන්දර Kathandarahttp://www.blogger.com/profile/16335149222379060633noreply@blogger.comBlogger747125tag:blogger.com,1999:blog-2610058416655413307.post-47164505610009704692014-07-12T08:40:00.003-07:002014-07-12T08:40:48.781-07:00පහේ පන්තියෙන් ඉහලට පාස් වීමත් සමගම අද සිදුවෙන බ්ලොග් කට්ටක අවසානය - End of an era!මේ කතන්දර බ්ලොග් එක පටන් ගත්තු දා ඉඳලා අද වෙනතුරු විවිධ අවස්ථාවල දී මං ප්රාඨමික පාසලේ සිදුවුණු විවිධ සිදුවීම් කතන්දර විදියට ලියලා තියෙනවා.<br />
<br />
හෝඩියේ පන්තියේ දී මුණ ගැසුණු සිත්තරාවිය, <br />
ඒ පන්තියේ මෙන්ම දෙවෙනි පන්තියේ හිටිය නපුරු ටීචර් ලා, <br />
දෙකේ පන්තියේ මාලවතී ටීචර් දුවන කොට ඇද වැටුණු හැටි, <br />
තුනේ පන්තියේ දී පළමුවෙනියා වෙලා හතරට පාස් වෙච්ච හැටි, <br />
හතරේදී සිදුවුණු "මයි ෆස්ට් ක්රෂ්" අවස්ථාව, <br />
මගෙ ලේ සෙලවුණ විදුහල්පති වේවැල් පාර, <br />
හතරෙන් පහට පාස් වුණු හැටි, <br />
පහේ පන්තියේ දී පන්ති නායකයා වුණු හැටි, <br />
එතකොට පහේ පන්ති නායිකාව ගේ කතාව, <br />
පන්තියේ පළමුවෙනියා වෙලා අටපට්ටම් පැන්සලක් තෑගි ලැබුණු හැටි <br />
යනාදී වශයෙන් ලියවුණු කතන්දර ගණනාවක්ම ඒ ගොඩේ තියෙනවා.<br />
<br />
මොනවා වුණත් පහේ පන්තිය තමයි මං ප්රාථමික පාසලේ ගතකරපු හොඳම අවුරුද්ද.<br />
<br />
<a href="http://kathandara.blogspot.com/2014/07/end-of-era.html">http://kathandara.blogspot.com/2014/07/end-of-era.html</a>කතන්දර Kathandarahttp://www.blogger.com/profile/16335149222379060633noreply@blogger.com2tag:blogger.com,1999:blog-2610058416655413307.post-87842808174556708002014-07-09T22:45:00.002-07:002014-07-09T22:45:21.512-07:00මළා තමයි..! - When you reach the end of the roadඑක්තරා සුවිශේෂී හේතුවක් හින්දා මට හිතුණා මරණය ගැන කතන්දරයක් ලියන්න.<br />
<br />
ඔන්න එක ආච්චී කෙනෙක් ගියාලු එයා ගේ හිතවතියක ගේ මළ ගෙදරකට, ඒ කියන්නේ සිංහලෙන් කියනවා නම් "මර්ඩර් හවුස්" එකකට. ඒ ගිහිල්ලා ආපහු ඇවිල්ලා කේන්තියෙන් පිපිරි පිපිරී ගෙදර හිටිය උන්දෑ ගේ ළමයින්ට කියලා තියෙන්නේ මේකයි.<br />
<br />
"මං දැක්කා අර සිරියාවතී ගේ මිනියේ අත්වලටයි, කකුල්වලටයි මේස් දාලා තියෙනවා. ඔන්න නොකිව්වැයි කියන්න එපා, මං මැරුණු දාක නං ඒ කෝලං කරන්න හිතනවා නෙමෙයි! මට එහෙම ඒ විදියට මේස් දාන්න ආවොත් මගෙන් හොඳවෑයින් දෙකක් අහගන්න පුළුවන් වෙයි උඹලාට!"<br />
<br />
අපි පොඩි කාලේ අපේ ගමේ විවිධ මරණ වෙන්න ඇති. නමුත් මගේ හිතේ හොඳින් ම රැඳිලා තියෙන මුල්ම මළ ගෙදරක මතකය අපේ බාප්පා ගේ මරණයයි.<br />
<br />
<a href="http://kathandara.blogspot.com/2014/07/when-you-reach-end-of-road.html">http://kathandara.blogspot.com/2014/07/when-you-reach-end-of-road.html</a>කතන්දර Kathandarahttp://www.blogger.com/profile/16335149222379060633noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-2610058416655413307.post-22845693764468889652014-07-09T22:44:00.002-07:002014-07-09T22:44:24.484-07:00වෘෂණ කෝෂ ඉවත් කරන ලද ගායකයෝ - Castrati singersඅර ලාංකික කාන්තාවන් ගේ නිල ඇඳුම වෙන "හවුස් කෝට්" නමැති ගවුමට "හුචක්කුව" යැයි කියමින් කතාවක් කළ කොළඹ විශ්ව විද්යාලයේ සරත් විජේසූරිය දන්නවා නේද? <br />
<br />
අප සමහරු "අවිඳු අඳුර" කාලේ ඉඳලාම ලේඛකයෙක් යැයි විදියට දැනගෙන හිටියාට, ලංකාවේ අන්තර්ජාලය පරිහරණය කරණ බොහෝ දෙනෙක් සරත් විජේසූරියව දැන ගන්නට ඇත්තේ ඔය "හුචක්කුව" වීඩියෝව හින්දායි.<br />
<br />
සරත් විජේසූරිය දැන් සිංහල භාෂාව ගැන මහාචාර්යවරයෙක්. පොත් ප්රකාශකයෙක්. ජනප්රිය දේශකයෙක්. හොඳ කෙටිකතාකාරයෙක්. ඒ වගේම වෙනත් විවිධ මාතෘකා ගැනත් පොත් රාශියක් ලියලා තියෙනවා. ඔහු ලියා ඇති පොත්වලින් මා ගාව තියෙන දුසිමක් විතර පොත් අතරින් මා වඩාත් කැමතිම කෘතිය නම් "මගේ නඩුව ඉවරයි" යන්නයි.<br />
<br />
මා මේ කියන්න යන්නේ ඒ පොත් ගැන කතන්දරයක් නම් නොවෙයි.<br />
<br />
<a href="http://kathandara.blogspot.com/2014/07/castrati-singers.html">http://kathandara.blogspot.com/2014/07/castrati-singers.html</a>කතන්දර Kathandarahttp://www.blogger.com/profile/16335149222379060633noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-2610058416655413307.post-77751150910995741292014-07-05T08:14:00.003-07:002014-07-05T08:14:45.312-07:00දොස් පිරි, දොස්-තරයෙක් ගේ කතාවක් - What's up doc?මේක කෙලින්ම මගේ අත්දැකීමක් නොවෙයි, මේ ඊයේ පෙරේදා දවසක, මුලින් ෆේස් බුක් හරහා ආපු මැසේජ් එකක් ඔස්සේ ගිහින් දුරකතනයක් හරහා වාචිකව අහන්නට ලැබුණු කේස් එකක්.<br />
<br />
"මේ කතන්දරේ උඹේ බ්ලොග් එකට හොඳයි නේද?" කියලාම යෝජනාව ලැබුණු නිසා හිතුණා ලියලා දාන්න. කොහොමටත් මේ කතන්දරේ මේ දවස්වල සෞඛ්ය ක්ෂේත්රයේ තියෙන අවුල් අස්සට හොඳට ගැලපෙනවා.<br />
<br />
මට අහන්න ලැබුණු ආකාරයෙන්ම කතාව නැවත ලියන්නම්.<br />
<blockquote><i>මචං, කතන්දර, මේකයි කේස් එක!<br />
<br />
දැන් මාස දෙකකට විතර කලින් දවසක අපේ නැන්දම්මා නාන වෙලාවේ කොන්ද රිදෙන්න පටන් අරං තියෙනවා. ඉතිං වයිෆ් ගේ නංගිත් එක්ක පහුවදා හවස ගමේ ගෙවල් ලඟ ඩිස්පැන්සරියක් දාගෙන ඉන්න දොස්තර ලඟට ගිහින්.</i><br />
</blockquote><a href="http://kathandara.blogspot.com/2014/07/whats-up-doc.html">http://kathandara.blogspot.com/2014/07/whats-up-doc.html</a>කතන්දර Kathandarahttp://www.blogger.com/profile/16335149222379060633noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-2610058416655413307.post-48030854925199012462014-07-05T08:13:00.003-07:002014-07-05T08:13:49.715-07:00බ්ලොග්කාරයෙක් ගේ වයිෆරේ ගේ කතාවක් සහ ඒ බ්ලොග්කාරයා ගේ මතකයන් සමගින් තත්කාලීන කේස් එකකට සම්බන්ධ කතන්දර කීපයක ආරම්භය - Here we go!මේ දවස්වල වින්නඹු-හෙදි සටනක් යනවනේ ජයටම. ඕකට දොස්තරලාත් එහෙන් මෙහෙන් හෝ කෙලින්ම සම්බන්ධයි ලු.<br />
<br />
මේ ගැන බ්ලොග්කාරයින් දෙතුන් දෙනෙක්ම ලිපි ලියා තිබුණා. එක්කෙනෙක් රාජ්. ඊලඟට පැරා. මේ ලිපිය ලියලා පලකරන අතරේ මාතලනුත් එකතුවෙලා.<br />
<br />
පැරා නම් අදත් ලිපියක් ලියා තිබුණා, ඒ අර කලින් ලිපියක කමෙන්ට් එකක් දාපු ඇනෝවෙක් උපුටා දක්වලා තිබුණු දිවයින වාර්තාවට හරියටම ගැලපෙන විදියටයි. ඒ ඇනෝලා ගේ යටි අදහස ලෙස පෙනුණේ බ්ලොග්කාරයින් ගේ ලිපිවලින් කියවෙන මතය ඔවුන්ගේ බිරින්දෑවරුන් ගේ රැකියාව අනුව සැකසී ඇති බවකුයි.<br />
<br />
<a href="http://kathandara.blogspot.com/2014/07/here-we-go.html">http://kathandara.blogspot.com/2014/07/here-we-go.html</a>කතන්දර Kathandarahttp://www.blogger.com/profile/16335149222379060633noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-2610058416655413307.post-5776324605095406392014-07-02T07:42:00.001-07:002014-07-02T07:42:10.749-07:00කෙල්ල ගේ ගෙදරින් අහන්නට කොල්ලන් බය ඇයි? - Meet the parents (Sri Lankan Version)විශ්ව විද්යාලයේ මා උගත් කෑල්ලේ ගෑල්ළමයි ගහණය ඉතා අඩු මට්ටමක පැවතුණි. මෙනිසා, අපේ වරිගේ කොල්ලෝ බොහෝ දෙනෙකු ගඟෙන් එහා පැත්තේ වඩා කොල පැහැති තණ බිම් වෙත හෙවත් "ග්රීනර් පාස්චර්ස්" වෙත ඇදී ගියහ.<br />
<br />
මගේ එක් මිතුරෙක් මේ ආකාරයට එක්තරා අධ්යාපන අංශයක උගෙනුම ලැබූ මානවිකාවිකාවියක් කෙරෙහි සිතක් ඇති කරගෙන, එක් දිනක් ඇය හමුවී කතා බස් කර තම සෙනෙහස හෙළිකර ඇගේ අදහස් විමසූ වෙලාවේ, ඇය ක්ෂණයකින් පවසා ඇත්තේ, ඒ ගැන කතාබහ කිරීමට ඇගේ නිවසට පැමිණ දෙමව්පියන් හමුවන ලෙසයි.<br />
<br />
බුදු අම්මෝ!<br />
<br />
<a href="http://kathandara.blogspot.com/2014/06/meet-parents-sri-lankan-version.html">http://kathandara.blogspot.com/2014/06/meet-parents-sri-lankan-version.html</a>කතන්දර Kathandarahttp://www.blogger.com/profile/16335149222379060633noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-2610058416655413307.post-25666594160217134092014-07-02T07:41:00.002-07:002014-07-02T07:41:27.066-07:00පරණ බඩු සහ අළුත් බඩු - Old is gold?පොඩි කාලේ අප අසා ඇති තේරවිලි මතකද? <br />
<br />
කපන්න කපන්න දික් වෙන්නේ මොකක්ද? යැයි ඇසීම එවැන්නකි.<br />
<br />
මෙයට නිවරදි පිළිතුරු දෙකකි.<br />
<br />
එකක් "අගල" යන්නය. අනෙක් පිළිතුර "රැවුල" යන්නය.<br />
<br />
හෝදන්න හෝදන්න කිළුටු වෙන්නේ මොනවාද? යන්න මේ ආකාරයේ තවත් තේරවිල්ලකි. එයට නිවරදි පිළිතුර "වතුර" යන්නය.<br />
<br />
අද මා මේ කතන්දරය ලියන්නේ එවැනි වෙනත් වැදගත් කරුණක් ගැන කතා කරන්නයි.<br />
<br />
මේ තේරවිල්ල බලන්න.<br />
<br />
පරණ වෙන්න පරණ වෙන්න හොඳ වෙන්නේ මොන බඩුද? වෙනත් වචනවලින් අහනවා නම් අළුත් බඩුවලට වඩා පරණ බඩු හොඳ වෙන්නේ මොනවා සම්බන්දයෙන්ද?<br />
<br />
දැන් පොඩි පරණ කතාවක් කියන්නම්.<br />
<br />
<a href="http://kathandara.blogspot.com/2014/06/old-is-gold.html">http://kathandara.blogspot.com/2014/06/old-is-gold.html</a>කතන්දර Kathandarahttp://www.blogger.com/profile/16335149222379060633noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-2610058416655413307.post-64085984999290474022014-06-29T07:41:00.003-07:002014-06-29T07:41:54.076-07:00වැටකොළු, පතෝල කතන්දරයක් - Hidden treasure!මං අවුරුදු තුනේ විතර පොඩි එකෙක් කාලේ අපේ අම්මා මට බත් කවන්න ගිහිල්ලා වෙච්ච කේස් එකක් ගැන කතන්දරයක් මං මීට අවුරුදු දෙකකට විතර කලින් ලියා පල කළා.<br />
<br />
අද කියන්න යන්නේ ඒ වගේ ඇම්ඩන් කතාවක් නොවෙයි, මේක ඇත්තටම ඒකේ අනිත් පැත්ත!<br />
<br />
දැන් සතියක් තිස්සේ විහිළුවට වගේ වෙජිටේරියන් ට්රයල් එකක නිරතවෙලා හිටියා වුනාට, මොකක් හරි හේතුවක් හින්දා මංතුමා පොඩි කාලේ ඉඳලාම සමහර එළවළු ජාති කන්න අකමැතියි.<br />
<br />
<a href="http://kathandara.blogspot.com/2014/06/hidden-treasure.html">http://kathandara.blogspot.com/2014/06/hidden-treasure.html</a>කතන්දර Kathandarahttp://www.blogger.com/profile/16335149222379060633noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-2610058416655413307.post-61562339461395036102014-06-29T07:41:00.000-07:002014-06-29T07:41:09.460-07:00පරණ බඩු සහ අළුත් බඩු - Old is gold?පොඩි කාලේ අප අසා ඇති තේරවිලි මතකද? <br />
<br />
කපන්න කපන්න දික් වෙන්නේ මොකක්ද? යැයි ඇසීම එවැන්නකි.<br />
<br />
මෙයට නිවරදි පිළිතුරු දෙකකි.<br />
<br />
එකක් "අගල" යන්නය. අනෙක් පිළිතුර "රැවුල" යන්නය.<br />
<br />
හෝදන්න හෝදන්න කිළුටු වෙන්නේ මොනවාද? යන්න මේ ආකාරයේ තවත් තේරවිල්ලකි. එයට නිවරදි පිළිතුර "වතුර" යන්නය.<br />
<br />
අද මා මේ කතන්දරය ලියන්නේ එවැනි වෙනත් වැදගත් කරුණක් ගැන කතා කරන්නයි.<br />
<br />
මේ තේරවිල්ල බලන්න.<br />
<a href="http://kathandara.blogspot.com/2014/06/old-is-gold.html">http://kathandara.blogspot.com/2014/06/old-is-gold.html</a>කතන්දර Kathandarahttp://www.blogger.com/profile/16335149222379060633noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-2610058416655413307.post-24999881416271622732014-06-25T08:04:00.000-07:002014-06-25T08:04:10.872-07:00හොඳයි කොරලා කෝ බලමු එහෙනං - Who dares wins..!මගේ දෙමව්පියන් සහ ඥාති පරම්පරාව වගේම මංතුමාත් සාමාන්යයෙන් මාංශ භක්ෂකයෙක්. හැබැයි අපි පොඩි කාලේ හැමදාම වගේ කෑවේ හාල්මැස්සෝ, කීරමින්, කට්ට, පරා වගේ කරෝල තමයි වැඩි වශයෙන්ම. <br />
<br />
ඉඳලා හිටලා දවසක, පාරේ යන මාළු කාරයාව අල්ලා ගන්න ලැබුණොත් (තාත්තා ගේ මහ ගෙදර ඉඳලා බස් පාරට ටිකක් දුරයි) මූදු මාළු කෑවා.<br />
<br />
මහනායකලාත් අබෞද්ධ වැඩක් කියා පස්සෙන් පහු තීරණය කරපු මිරිදිය මාලු නං කෑවෙම නෑ වගේ. ඔන්නං එක දවසක් කාලා ඇති.<br />
<br />
මස් කෑවෙත් මගුල් ගෙවල්වල හරි නෑදෑ ගෙදරක හරි ගියාම විතරයි. ඒත් ඉතිං බොහෝ විට චිකන් විතරයි. හරක් මස්, ඌරු මස් වගේ ජාති තාමත් අපේ මහ ගෙවල්වල උයන්නේ නෑ සාමාන්යයෙන් අද වුණත්. <br />
<br />
ඒත් විස්ස විජ්ජාලෙට යන්න ගෙදරින් පිටවුණාට පස්සේ ඒ සේරම වෙනස් වුණා. මස් නැත්තං කොහොමද අර අක්බාර් හෝල් එකේ මුදලාලි ගේ බත් පිඟාන කන්නේ? මුං ඇටයි, රාබුයි, කොල ගෝවා මැල්ලුමයි!<br />
<br />
පස්සෙන් පහු මස් හෝ මාළු ජාතියක් නැතුව බත් කෑමක් නැති වුණා, හාල්මැස්සෝ සහ කරවල ජාති කියන්නේ කලාතුරකින් කන ඩෙලිකසි එකක් බවට පත්වුණා!<br />
<br />
අර පින්වන්ත කුමාරියෙක් ගැන කතන්දරේත් මේකට කෙළින්ම සම්බන්ධයි.<br />
<br />
ඉතිං අද කතන්දරේ මේකයි.<br />
<br />
<a href="http://kathandara.blogspot.com/2014/06/who-dares-wins.html">http://kathandara.blogspot.com/2014/06/who-dares-wins.html</a>කතන්දර Kathandarahttp://www.blogger.com/profile/16335149222379060633noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-2610058416655413307.post-60726507491944344832014-06-21T21:36:00.000-07:002014-06-21T21:36:22.344-07:00ගණංකාර කතන්දර දෙකහමාරක් - Anyone for "user pays"?අද මට කියන්න හිතුණා පොඩි ගණංකාර කතන්දර දෙක හමාරක් විතර. <br />
<br />
මීට කලින් 2011 ඔක්තෝබරයේ දී ත් මං මේ වගේ කතන්දරයක් ලිව්වා ලස්සෙට කොඩිය නම් බිලියනේට දාන්නේ මොකක්ද? කියන නමින්.<br />
<br />
ඊට පස්සේ ඒක දෙගුණයක් කරලා තවත් කතන්දරයක් ලිව්වා 2012 අගෝස්තුවේ දී කැකිරි, පිපිඤ්ඤා, චීන පටස් රතිඤ්ඤා සහ මිලියනය කියන නමින්.<br />
<br />
මේකත් ඒ කැටගරියේ එකක් තමයි.<br />
<br />
<a href="http://kathandara.blogspot.com/2014/06/blog-post_21.html">http://kathandara.blogspot.com/2014/06/blog-post_21.html</a>කතන්දර Kathandarahttp://www.blogger.com/profile/16335149222379060633noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-2610058416655413307.post-44675578412001530312014-06-21T20:30:00.003-07:002014-06-21T20:30:57.671-07:00කඹේ පාගපු ගොනා ගැන කතන්දරයක් - Silly me!අපේ මතකයේ යට හැංඟිලා තියෙන එච්චර වැදගත්කමක් නැති දේවල් සමහර වෙලාවට එකපාරටම උඩට එනවා නේද? <br />
<br />
සමහරවිට එහෙම වෙන්නේ මොකක් හරි දෙයකින් ඒ මතකය නැවත උත්තේජනයවීම හින්දා වෙන්න ඇති, එහෙම නැත්තං ඒක නිකම්ම නිකං අහඹු සිදුවීමක් වෙන්නත් පුළුවන්.<br />
<br />
අද කියන්න යන මේ කතන්දරේට සම්බන්ධ සිද්ධිය හදිසියේම මගේ මතකයට ආවේ ඇත්තටම ඇයි කියලා මට තාම හිතාගන්නට බෑ.<br />
<br />
අර මං කලින් දවසක ලියපු කූණිස්සෙකුගේ මතකය වගේ නොවිසඳුණු කේස් එකක් මේකත්.<br />
<br />
මේකයි කතන්දරේ.<br />
<br />
<a href="http://kathandara.blogspot.com/2014/06/blog-post.html">http://kathandara.blogspot.com/2014/06/blog-post.html</a>කතන්දර Kathandarahttp://www.blogger.com/profile/16335149222379060633noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-2610058416655413307.post-90234049851698469032014-06-21T20:29:00.002-07:002014-06-21T20:29:38.367-07:00අඩෝ මරක්කලයා! - Hey you seafarer!අවිහිංසාව, මෛත්රිය, කරුණාව වැනි අතිශය මානුශික සංකල්ප අනුව තම ජීවිතය හැඩගසා ගන්නට අපට හොඳින් උදව්කර ගත හැකි බුද්ධ ධර්මයට නිගා දෙන ගණින්නාන්සේලා පිරිසක ගේ උසි ගැන්වීම් සහ එයට වක්රාකාරව උල්පන්දම් දෙන ඇතැම් දේශපාලුවන් ගේ ක්රියාදාමය නිසා රටම නැවතත් අගාධයට වැටෙන්නට යන මේ මොහොතේ, එකී එක් ගණයෙකු ගේ අධෝ මුඛයෙන් පිටවූ වදන් වැලක් මට අන්තර්ජාලය හරහා අසන්නට ලැබුණි.<br />
<br />
එහිදී ඔහු කීප විටක්ම පැවසු වචනයක් වූයේ "මරක්කලයින්" යන්නයි.<br />
<br />
"මරක්කලයින්" යන්නද "හම්බයින්" යන වචනයද සාමානයෙන් මුස්ලිම් ජාතිකයින් යැයි හැඳින්වෙන ඉස්ලාම් ආගම අදහන ජන කොටසට එක්තරා ආකාරයකට නිග්රහ කිරීම සඳහා වර්තමානයේ දී භාවිතා වෙන බව අපි දනිමු.<br />
<br />
එසේ වුවද, අප සමහරුන් සමහර විට නොදන්නා කරුණක් නම්, මේ "මරක්කලයින්" හම්බ "හම්බයින්" යන වචන වලට මුල්වී ඇත්තේ මුහුදු තරණය සඳහා යොදා ගන්නා ලද බෝට්ටු වර්ග දෙකක් බවයි.<br />
<br />
<a href="http://kathandara.blogspot.com/2014/06/hey-you-seafarer.html">http://kathandara.blogspot.com/2014/06/hey-you-seafarer.html</a>කතන්දර Kathandarahttp://www.blogger.com/profile/16335149222379060633noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-2610058416655413307.post-16310467481145827702014-06-21T20:28:00.003-07:002014-06-21T20:28:50.521-07:00නපුරු පෙම්වතෙකු ගේ චූල්ල කතා වස්තුව - Cruelty defined!මේ නපුරු පෙම්වතා මට මේ කතන්දරේ කිව්වේ දැන් සෑහෙන කාලෙකට කලින්. දශක දෙකක් විතර වගේ ගෙවිලා ගිහින් තිබුණත්, කතන්දරේ සාරාංශය එදා වගේම අදත් ඒ විදියටම වැදගත් කියලයි මට හිතෙන්නේ. <br />
<br />
ඒ හින්දා තමයි මට හිතුනේ මෙච්චර කාලයක් පොරොත්තු ලේඛනයටවත් දාන්නේ නැතුව හිටපු මේ ඉතා කෙටි කතන්දරේ අද ලියලා දාන්න.<br />
<br />
කතා නායකයාට නමක් අවශ්යම නෑ, හැබැයි ඕන්නම් කියමුකෝ ආසිරි කියලා.<br />
<br />
ආසිරි මේ කියන කාලේ ලව් කේස් එකක පැටලිලා හිටියා ප්රියානි කියලා කෙල්ලෙක් එක්ක. දෙන්නාම විසි ගණංවල මුල හරියේ හොඳ තරුණ වයසේ.<br />
<br />
<a href="http://kathandara.blogspot.com/2014/06/cruelty-defined.html">http://kathandara.blogspot.com/2014/06/cruelty-defined.html</a>කතන්දර Kathandarahttp://www.blogger.com/profile/16335149222379060633noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-2610058416655413307.post-91827227509739580412014-06-15T07:20:00.002-07:002014-06-15T07:20:37.614-07:00සිංහල ළමයින් ට දෙමල ආරේ නම්? - Is this a new trend?ළමයින් ගේ නම් ගැන මං මීට කලින් කතන්දර කීපයක්ම ලියලා තියෙනවා.<br />
<br />
ඒවායින් මං කැමතිම කතන්දරයක් තමයි අර එක පවුලක මුලින් උපන්න කෙල්ලෝ තුන්දෙනාට නියම ලස්සනට රයිම් වෙන නම් දාපු දෙමව්පියෝ හතරවෙනියා පුතෙක් වුනාම ඒ තමන්ගේ නීතිය තමන්ම කඩලා අංජබජල් නමක් දාපු කේස් එක.<br />
<br />
නම් ගැන කතාකරන කොට සිංහල අයට සාමාන්යයෙන් වාසගමක් කියලා එකක් තියෙනවා නේ. <br />
<br />
අපේ තාත්තලා ගේ සහ ඊට උඩ පරම්පරාවල මේ වාසගම ආවේ සාමාන්ය ක්රමයට නමේ මුලටයි. අපේ කාලේ වෙනකොට ඒක ඉංගිරිසි ක්රමයට නමේ අගට එකතු වුණා. සමහරු තාමත් මුලටයි අගටයි දෙකටම පාවිච්චි වාසගම කරනවා. <br />
<br />
<a href="http://kathandara.blogspot.com/2014/06/is-this-new-trend.html">http://kathandara.blogspot.com/2014/06/is-this-new-trend.html</a>කතන්දර Kathandarahttp://www.blogger.com/profile/16335149222379060633noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-2610058416655413307.post-2740201643445121372014-06-12T07:05:00.000-07:002014-06-12T07:05:18.715-07:00නිරුවත් රූමතියෝ - Naked Beautiesඉංගිරිසියෙන් ටීනේජ් (teenage) යැයි පොදුවේ හැඳින්වෙන ගැටවරවිය යනු අප ළමාවියෙන් තරුණ වැඩිහිටි වියට යන ගමනේ දී ගතකරන එක්තරා ආකාරයක සංක්රාන්ති සමයක් ලෙසින් හැඳින්විය හැකිය. <br />
<br />
ගැටවර වියේ මුල් අඩවියේ දී අපේ හැසිරීම් ළමා කාලයට වඩාත් සමීපවද, ගැටවර වියේ අවසාන අඩවියේ දී අපේ හැසිරීම් තරුණ වැඩිහිටි කාලයට වඩාත් සමීපවද ක්රියාත්මක වෙන බව අපි අත්දැකීමෙන් ම දනිමු. <br />
<br />
උසස් පෙළ හදාරන කාලයේදී මේ ගැටවර හෝමෝන උතුරා යන්නට පටන් ගත් විට, සිරුරේ ඇතිවන වෙනස්කම් සමගම සිතේ ද අමුතු සිතුවිලි හට ගන්නට පටන් ගනී. සාමාන්ය පෙළ සෞඛ්ය පාඩමේදී කියා දුන් පොඩි පොඩි ලිංගික කරුණු වලට අමතරව වෙනත් ක්රමවත් අධ්යාපනික පැහැදිලි කිරීමක් අපට කිසි විටක පාසලෙන් හෝ නිවසෙන් හෝ නොලැබුණු නිසා ඒ බෝට්ටුවේම සිටින සම වයසේ මිතුරන්ගෙන් ලැබෙන අනිසි අදහස් සහ උපදෙස් මත අපේ සිත් තරමක් දුරට හෝ හැඩ ගැසීම වැලැක්විය නොහැකිය. අප හැදුණු වැඩුණු සමාජය මේ සම්බන්ධයෙන් අපේක්ෂා කළේ ද එය විය හැකිය. <br />
<br />
<a href="http://kathandara.blogspot.com/2014/06/naked-beuties.htm">http://kathandara.blogspot.com/2014/06/naked-beuties.htm</a>lකතන්දර Kathandarahttp://www.blogger.com/profile/16335149222379060633noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-2610058416655413307.post-29521460823780643972014-06-12T07:04:00.003-07:002014-06-12T07:04:31.952-07:00විජ්ජාවෙන් හොඳම විජ්ජාව ගැලවිජ්ජාව! - Gelavijja Stage Drama by Nishman Ranasingheමට මතකයි මං නමයේ පන්තියේ ඉන්න කාලේ තමයි අන්තිමට තාත්තාගෙන් ගුටියක් කෑවේ. <br />
<br />
ඒ ඉස්කෝලෙන් පස්සේ නාට්ය තරගයක් බලන්න ගෙදරට නොකියා නතරවෙලා පරක්කු වෙලා ආපු හින්දයි.<br />
<br />
එදා ඒ නාට්යයේ රඟපාපු අපේ පාසලේ උසස් පෙළ ශිෂ්යයින්ගෙන් අඩු වශයෙන් දෙන්නෙක් අද ලංකාවේ සුප්රසිද්ධ නළුවෝ.<br />
<br />
ඒ ගුටි කෑමෙන් පස්සේ (ඇත්තටම නිකං ටොක්කක් සහ කණ මිරිකීමක් විතරයි) මං ඒ නාට්ට කලාවට තිබුණ ඇල්ම පොඩ්ඩක් පස්සට දැම්මා. ඒ විස්තර පසුව ලියන්නම්.<br />
<br />
ඊට පස්සේ පේරාදෙනියේ කම්මලේ ඉන්න කාලේ ඔය "ෆෙෂර්ස් වෙල්කම්", "ෆැකල්ටි ඩේ" වගේ දවස්වල පොඩි පොඩි විනාඩි දහයේ ස්කිට් ලියලා රඟපෑවට ලොකු ප්රොඩක්ෂන් එකකට සෙට් වෙන්න ට්රයි කරපු දෙපාරම ඒ චාන්ස්වලට කෙල වුණා!<br />
<br />
<a href="http://kathandara.blogspot.com/2014/06/gelavijja-stage-drama-by-nishman.html">http://kathandara.blogspot.com/2014/06/gelavijja-stage-drama-by-nishman.html</a>කතන්දර Kathandarahttp://www.blogger.com/profile/16335149222379060633noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-2610058416655413307.post-64738582911141680482014-06-07T07:37:00.003-07:002014-06-07T07:37:44.642-07:00කඩල ආච්චී - Gram seller (ඇනෝනිමසකු ගේ තර්ජනයකට බියෙන් ලියන ලද කතන්දරයකි!)මා ගමේ කණිෂ්ඨ පාසලේ උගත් කාලයේ එක්සත් ජනපදයේ ආධාර ක්රමයක් යටතේ නිපදවුණු විස්කෝත්තු තුන බැගින් අපට විවේක කාලයේ දී නොමිලේ ලැබුණි. ඇදිහැස (එනම්, ඇමරිකන් දීමනා හැමට සමානව) නමින් හැඳින්වුණු මේ විස්කෝත්තු වර්ගය රසයෙන් කෙසේ වුවද හැඩයෙන් නයිස් විස්කෝත්තු සේ විය. එකල බහුතරයක් පාසල් සිසුන් දිවා කාලයේ තම කුස පුරවා ගත්තේ මේ විස්කෝත්තුවල පිහිටෙනි.<br />
<br />
විස්කෝත්තු කෑමෙන් පසු මා පානය කළේ අම්මා උදෑසන මිශ්රකර ප්ලාස්ටික් බෝතලයක් පුරවා දෙන හැලිබොරේන්ජ් නම් වූ කෝඩියල් වර්ගයයි. කෝඩියල් නැති දවස්වල පාසලේ ළිදෙන් වතුර පනිට්ටුවක් ඇදගෙන රිසි සේ බීවෙමු. පහේ පන්තියේ දී පාසලේ ලිඳ සිඳී ගිය නිසා දෝ අපට පන්තියේ දී ම බොන්නට කලගෙඩියක් පුරා වතුර තිබුණි.<br />
<br />
<a href="http://kathandara.blogspot.com/2014/06/gram-seller.html">http://kathandara.blogspot.com/2014/06/gram-seller.html</a>කතන්දර Kathandarahttp://www.blogger.com/profile/16335149222379060633noreply@blogger.com1tag:blogger.com,1999:blog-2610058416655413307.post-43328908610316052792014-06-06T10:07:00.003-07:002014-06-06T10:07:53.194-07:00දුක යනු කුමක්ද? - No time to do anything!චතුරාර්ය සත්යය ඕපන් සෝස් සංකල්පයකි යන මැයෙන් මම කලකට පෙර කයි-කතන්දරයක් ලියුවෙමි. ඒ මාත්යකාව හුදෙක්ම මා පේරාදෙනිය විශ්ව විද්යාලයේ ගත කළ මුල් කාලයේ ලියූ කවියකට පෙරවදනක් සැපයීම පිණිස සකසන ලද්දක් වූවද, මගේ ඒ ඕපන් සෝස් සංකල්පයකි යන හැඳින්වීමට අදාල කයි-කතන්දරය එය කියවූ කීප දෙනෙකු ගේ විවේචනයට ද ලක්විය.<br />
<br />
අද නම් මම එවැනි බඹරුන්ට ගල් ගැසීමක් කරන්නට අදහස් නොකරමි.<br />
<br />
මට කියන්නට අවශ්ය වී ඇත්තේ, දුක යනු කුමක්ද යන්නය. මෙය වර්තමාන කාලයේ මගේ පුද්ගලික අත්දැකීම් මත පදනම් වූ අර්ථ දැක්වීමක් පමණි. එසේම මෙය කවියක් හෝ කවියක් වගේ එකක් හෝ නොවේ.<br />
<br />
<a href="http://kathandara.blogspot.com/2014/06/no-time-to-do-anything.html">http://kathandara.blogspot.com/2014/06/no-time-to-do-anything.html</a>කතන්දර Kathandarahttp://www.blogger.com/profile/16335149222379060633noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-2610058416655413307.post-20105698328739461482014-06-06T10:06:00.002-07:002014-06-06T10:06:48.293-07:00සීයලා තුන් දෙනා ගේ චූ සහ කක්කා කතාව – A geriatric jokeරෝහල් සායනක පොරොත්තු කාමරයක සීයලා තුන් දෙනෙක් කතා බහක නිරතව සිටියහ.<br />
<br />
එක් සීයා කෙනෙක් මෙලෙස පැවසීය.<br />
<br />
"මගේ වයස දැන් අසූවයි. මට තියෙන ප්රශ්ණේ තමයි මේ චූ කරන්න අමාරු එක. ඔන්න මං උදේ හතට නැගිටිනවා. එතැන ඉඳලා උදේ අට විතර වෙනකං කරන්නේ ටිකෙන් ටික චූ දාන එකයි. එක පාරට දාන්නත් බෑ. කොච්චර දැම්මත් ඉවරයක් නෑ. මේ නාකි වෙන එක නං හරිම ලෙඩක්!"<br />
<br />
ඒ ඇසූ දෙවෙනි සීයා මෙසේ පැවසීය.<br />
<br />
<a href="http://kathandara.blogspot.com/2014/06/geriatric-joke.html">http://kathandara.blogspot.com/2014/06/geriatric-joke.html</a>කතන්දර Kathandarahttp://www.blogger.com/profile/16335149222379060633noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-2610058416655413307.post-7530413395120336772014-06-06T10:05:00.002-07:002014-06-06T10:05:58.531-07:00කයි කතන්දර ලිවීමත් කලාවක් ද? - How to become an artiste?තුනේ පන්තියේ දී මුහුදු වෙරළ ගැන කවියක් ලියා මිහිර පත්තරේට දැම්මා වුණට, මගේ කවි ජීවිතේ නැගලා යන්න පටන් ගත්තේ අවුරුදු දාසයේ දී විතර ඉඳලායි.<br />
<br />
ඒ කාලේ මං ගණේමුල්ලේ ඉඳලා කෝච්චියේ මරදානට යනවා ඉස්කොලේ. හෝමෝන් වැඩිවීගෙන ආපු නිසාම ඔන්න කවි ලියවෙන්න පටන් ගත්තා. ඒ ලියපු මුල් කවිය ගැන කතන්දරේ කලින් දවසක මං කියලා තියෙනවා.<br />
<br />
පසු කාලෙක ඔය කවි ලිවීම ගැන මං හිතවතෙකුට ලියා යැව්වේ මෙහෙමයි.<br />
<br />
අවුරුදු දාසයෙදි දුම්රියෙ යන කාලේ<br />
කෙල්ලන් දුටිමි බැන්දෙමි කවි මනමාලේ<br />
ඒ කවි ලියූ පොත් ගොඩ විතරයි රාලේ<br />
මගෙ කවිකමට ඉතුරුව ඇත්තේ සාලේ!<br />
<br />
<a href="http://kathandara.blogspot.com/2014/05/how-to-become-artiste.html">http://kathandara.blogspot.com/2014/05/how-to-become-artiste.html</a>කතන්දර Kathandarahttp://www.blogger.com/profile/16335149222379060633noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-2610058416655413307.post-27374657870009333842014-05-30T06:31:00.003-07:002014-05-30T06:31:35.029-07:00ලොකේ හතර දිග්බාගෙම ඉන්න හස්බන්ඩලාට (සහ වයිෆරේලාට) ප්රශ්ණයක් - ඇයි එහෙම වුණේ? : For all husbands (and wives) out there!මාර වැඩේ!<br />
<br />
මට අමතක වුණා! <br />
<br />
හැබැයි, හොඳ වෙලාවට මට විතරක් නොවෙයි, හාමිනේටයි මටයි දෙන්නටම අමතක වුනා.<br />
<br />
මොකක්ද දන්නවාද?<br />
<br />
අපි දෙන්නගේ ඇනිවර්සරි එක, එනම්, විවාහ සංවත්සරය.<br />
<br />
දැන් මාසයක විතර කලින් දවසක දි නම් මැයි 28 දිනයේ එළැඹීමට නියමිත ඔය වෙඩින් ඇනිවර්සරි දවස ගැන මගේ මතකයට ආවා. <br />
<br />
එදා මං හාමිනේට ඉතා වැදගත් යෝජනාවකුත් කළා වගේ මතකයි, විවාහ සංවත්සරය සැමරීම ගැන.<br />
<br />
නමුත් අන්තිමේදී මොකද දන්නවාද වුණේ.<br />
<br />
<a href="http://kathandara.blogspot.com/2014/05/for-all-husbands-and-wives-out-there.html">http://kathandara.blogspot.com/2014/05/for-all-husbands-and-wives-out-there.html</a>කතන්දර Kathandarahttp://www.blogger.com/profile/16335149222379060633noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-2610058416655413307.post-6591264848688580872014-05-30T06:22:00.004-07:002014-05-30T06:22:58.025-07:00බුද්ධාගමේ අයිතිකාරයින්ට ම කියාපු හොඳ වටිනා බණ කතාවක් - An ant and a honey dropපෙරේදා මං දාපු "පන්සිල් පදයක් ඩිංගිත්තක් වෙනස් කරමුද?" කියන කතන්දරේ ලියන වෙලාවේ සහ ඒකට ලැබුණු විවිධ ප්රතිචාරවලට පිළිතුරු ලියන කොට මට මතක් වුණා පොඩි කාලේ බුද්ධාගම ඉගෙන ගත්තු හැටි ගැන.<br />
<br />
බුද්ධාගම විෂයක් විදියට අපි මුලින්ම ඉගෙන ගන්න පටන් ගත්තේ තුනේ පන්තියේ දී යි. අපේ පන්තියේ සිටි කතෝලික සිසුවාටත් ඒ හැර වෙනත් විකල්ප විෂයක් තිබුණේ නෑ.<br />
<br />
හතේ පන්තියේ දී විතර තමයි මට අර මිගදායේ කේස් එක වුණේ. <br />
<br />
ඒ වගේ බුද්ධාගම ගුරුවරු අතරේ අටේ පන්තියේ බුද්ධාගම උගන්වපු ටීචර් වගේ හොඳ ගුරුවරුත් හිටියා.<br />
<br />
<a href="http://kathandara.blogspot.com/2014/05/ant-and-honey-drop.html">http://kathandara.blogspot.com/2014/05/ant-and-honey-drop.html</a>කතන්දර Kathandarahttp://www.blogger.com/profile/16335149222379060633noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-2610058416655413307.post-51509665564573842912014-05-30T06:22:00.000-07:002014-05-30T06:22:03.334-07:00පන්සිල් පදයක් ඩිංගිත්තක් වෙනස් කරමුද? - Killing Vs Tortureකලබල වෙන්න කාරි නෑ!<br />
<br />
මේක අර "සුභද්ර ගේ අභද්ර වචනය" වගේ කේස් එකක් නොවෙයි. <br />
<br />
මං මේ යෝජනා කරන්න යන්නේ පන්සිල් පදේකට පොඩි වෙනසක්. හැබැයි, නරකට නොවෙයි හොඳට.<br />
<br />
දැන් ඔය පන්සිල්වල මුල්ම ශික්ෂා පදය තියෙනවා නේද? පාණාතිපාතා වේරමණී, එහෙම නැත්තං පර පණ නැසීමෙන් වළකිමි කියලා.<br />
<br />
මං දැන් අවුරුදු විස්සකට විතර කලින් නැරඹුවා, රූපවාහිනී චැනල් එකක ගිය හද්දා පරණ ඉංගිරිසි ඩොකියුමෙන්ට්රියක්. මේකේ නැරේටර් සුද්දාට භාෂා පරිවර්තක කටයුතු කෙරුවේ ආචාර්ය නන්දසේන රත්නපාල. <br />
<br />
<a href="http://kathandara.blogspot.com/2014/05/killing-vs-torture.html">http://kathandara.blogspot.com/2014/05/killing-vs-torture.html</a><br />
කතන්දර Kathandarahttp://www.blogger.com/profile/16335149222379060633noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-2610058416655413307.post-58225210704250143162014-05-24T01:34:00.000-07:002014-05-24T01:34:09.885-07:00සම-සෞඛ්ය ශිෂ්යයින් සමග විනාඩි පහක් - Equals and unequals!විශ්ව විද්යාල සම-සෞඛ්ය (Allied Health Sciences) කේස් එක ඇදි ඇදි ගිහින් අන්තිමේදී ශිෂ්යයින් පිරිසක් ලඟදී දවසක පොලිස් "මිනිමම් ෆෝස්" පහරදීම්වලට ලක්වෙලා ය කියලා පත්තරවලින් ආරංචි වුනා. හරිම කණගාටුදායක, නමුත් පුදුමයක් නැති පුවතක්!<br />
<br />
එදත්, අදත් කවදත් විශ්ව විද්යාලවල විවිධ ප්රශ්ණ තිබුණා! <br />
<br />
අපේ කාලේ තිබුණු උං ගේ ආණ්ඩුවෙන් ඒ ප්රශ්ණ විසඳුවෙත් දැන් කාලේ ඉන්න මුං ගේ ආණ්ඩුවෙන් ප්රශ්ණ විසඳනවා වගේම ඉතාම සුමුදු සුසිනිදු "මිනිමම් ෆෝස්" ක්රමවේදවලින් තමයි.<br />
<br />
උනුයි, මුනුයි නැතුව අරුං ආණ්ඩුවක් පිහිටෙව්වා වුනත් ඔය ප්රශ්ණ විසඳිල්ලේ වැඩි වෙනසක් වේවි ය කියලා මං හිතන්නේ නෑ. <br />
<br />
<a href="http://kathandara.blogspot.com/2014/05/equals-and-unequals.html">http://kathandara.blogspot.com/2014/05/equals-and-unequals.html</a>කතන්දර Kathandarahttp://www.blogger.com/profile/16335149222379060633noreply@blogger.com0