Saturday, March 2, 2013

පිස්සන් වර්ගීකරණය - Four categories of loonies

කතන්දර බ්ලොග් එකේ මං කියවන බ්ලොග් රෝල කොටස් හතරකට පහකට කඩලායි තියෙන්නේ.

ගෑල්ළමයි ලියන බ්ලොග්, මං කියවන පොලිටිකල් බ්ලොග්, මං කියවන කතන්දර බ්ලොග් සහ මං (සමහර විට) කියවන කවි බ්ලොග් තමයි ඒවායින් මූලිකම කොටස්.

මේ ලියන 28 බ්‍රහස්පතින්දා දවල් වෙනකොට මෙන්න බොලේ මේ බ්ලොග් රෝලේ පොලිටිකල් බ්ලොග් කොටසේ හැර අනිත් තැන් වලින් අපිට පිස්සු ඕයි කියලා පෝස්ට් මතුවෙන්න පටන් ගත්තා.

සංජුට, දිල්සරාට, බීට්ල්ට, ඕනයාට, අමිලට, සුදු පූසාට, පසන්ට, ලීෂාන්ට විතරක් නොවෙයි අනේ අපොයි ඇනෝනිමස් ආතල්ටත් පිස්සු ලු!

හැබැයි පොලිටිකල් ලිපි ලියන පැරාට, මාතලන්ට, කළාමැදිරියාට, ලූප්හෝල්ට, දයල් බතීට, චාර්මීට, බූවාට හෙම තවම බෝවෙලා නෑ!

මේක දැකලා මට මතක් වුණා පිස්සන් ගැන පරණ විශ්ලේෂණයක්.

http://kathandara.blogspot.com/2013/03/four-categories-of-loonies.html

No comments:

Post a Comment