Sunday, November 20, 2011

අපේ අයියලා ගේ ලෙස්බියන් භීතිකාව නොහොත් සිංහල බෞද්ධ ලේබල්කරුවන් ගේ ප්‍රලාප - What's wrong with being Gay or Lesbian?

මං සිංහල. ඒ කියන්නේ මං මූලිකවම කතා කරන්නේ, ලියන්නේ සිංහලෙන්. මගේ දෙමව්පියෝ, ඒ අයගේ දෙමව්පියෝත් සිංහල.

මං හැර තවත් සිංහල අය ඉන්නවා. අපිව එක කණ්ඩායමක් විදියට පොදුවේ සිංහල කියලා හඳුන්වනවා නම් ඒ අපේ පොදු චාරිත්‍ර රටාවක්, භාෂාවක් තියෙන නිසාය කියලා කියන්න පුළුවන්.

මං හැකි විදියෙන් බුදු දහම අනුව ජීවත්වෙන කෙනෙක්. මගේ දෙමව්පියෝ, ඒ අයගේ දෙමව්පියෝත් එහෙම තමයි ජීවත් වුනේ.

මං හැර තවත් බුදු දහම අනුව ජීවත්වෙන්න බලන අය ඉන්නවා. අපිව එක කණ්ඩායමක් විදියට පොදුවේ බෞද්ධයෝ කියලා හඳුන්වනවා නම් ඒ අපේ සිතුවිලි රටාවේ තියෙන සමානකම් නිසාය කියලා කියන්න පුළුවන්.

එතකොට, මම සිංහල බෞද්ධයෙක්. මං වගේ තව අය ඉන්නවා. ඒ එක්කම බෞද්ධ නොවන සිංහල අයත්, සිංහල නොවෙන බෞද්ධ අයත් ඉන්නවා.

හරකා මේ වටෙන් වටෙන් එන්නේ මෙන්න මේ පොල් පැලේටයි.

http://kathandara.blogspot.com/2011/11/whats-wrong-with-being-gay-or-lesbian.html

No comments:

Post a Comment